|
Čo je pre všetkých, musí byť aj pre analfabetov
|
|
Akoby niekomu v médiách sakramentsky záležalo na tom, aby vás jednoducho v rámci infozábavy postrašil alebo rozosmial, skrátka zdvihol úroveň emócií a zaklamal vám, že ak budete vedieť, že niekde v Pakistane vybuchla nejaká bomba, ste inteligentným informovaným divákom.
»
|
Popoluška, čo predáva mobily a spieva operu
|
|
Británia má talent a volá sa Paul Potts. Viac ako o talent však v tomto prípade ide o šikovný dramaturgický ťah, ktorý by sa dal nazvať aj podvodom na divákoch a ďalších zúčastnených. Tú súťaž totiž nevyhral jeho spevácky talent, ale jeho popoluškovský príbeh.
»
|
Ďalšie štyri spôsoby, ako zvrzať reklamu
|
|
Reklama je niečo ako taktika slovenskej hokejovej reprezentácie. Rozumejú jej absolútne všetci. Najviac tí, čo to pozerajú v televízii a najmenej ten pán v saku, čo počas zápasov stojí za hokejistami.
»
|
Reklamy, ako by ich jedna mater mala
|
|
Problém je, že notoricky známych klišé, ktoré možno použiť pre najširšie cieľové skupiny, nie je v živote neobmedzené množstvo, takže reklamy sa v používaní istých zrozumiteľných symbolov musia nevyhnutne opakovať.
»
|
Reklama a kreativita: nie až také kamarátky
|
|
Drvivá väčšina reklamnej práce je čistá rutina kombinovaná s hľadaním večných kompromisov medzi predstavami klienta, vlastnými predstavami a rozpočtom. Pre dôkazy netreba chodiť ďaleko.
»
|
Tento hokejový prenos vám prináša...
|
|
Vymýšľať hokejovú reklamu hraničí takmer s istotou, že čokoľvek vymyslíte, ak to ľudia uvidia 200-krát za mesiac, nakoniec to budú nenávidieť.
»
|
Dobrý deň, ako na vás pôsobí táto reklama?
|
|
Keď sa chce sústružník presvedčiť, ako mu ide práca, vezme do ruky jeden zo svojich výrobkov, pozrie naň a vidí. S reklamou to je o kus komplikovanejšie. Vtip a kreativita neznamenajú efektivitu, a naopak.
»
|
Panoptikum reklamnej hrôzy v uliciach
|
|
Všetky reklamy, ktoré tu spomeniem, sú vyberané s úmyslom, aby k nim bolo čo povedať. Presnejšie povedané, aby bolo na nich čo kritizovať z môjho subjektívneho pohľadu.
»
|
Plus jeden denník
|
|
Založiť si na Slovensku denník a dúfať, že bude úspešný, je ako veriť, že vám v rulete padne zelená nula. Musí mať väčšie fotky a väčšie titulky, lepších redaktorov a lepšie správy o počasí, musí mať lepšie vtipy vedľa lepšej kočky s väčšími prsiami, ako mali všetky kočky doteraz.
»
|
Frázam zdar, športovým zvlášť!
|
|
Športovým redaktorom sa človek nemôže jednoducho len stať ? musí vedieť, ako na to. Musí sa veľa učiť a musí si osvojiť aspoň základné termíny. Skóre sa otvára, účty sa skladajú, brankári čarujú, strieľa sa nebezpečne, kvality preverujú, rola favorita plní.
»
|
:: Súvisiace reklamné odkazy |
|
|
|
Anketa
Budeme vám chýbať?
Mne ste chýbali aj doteraz.
|
|
8% |
Som tu prvýkrát, o čo ide?
|
|
12% |
Áno, ale len ak aj my vám.
|
|
8% |
Konečne sa bude dať na slovenskom internete vyvetrať!
|
|
1% |
Tie vaše pseudointelektuálske ufňukané kydy? Nikdy!
|
|
5% |
Práve zakladám svoj magazín a lepší.
|
|
0% |
Budete. V ktorej krčme sa mienite stretávať?
|
|
26% |
Mne bude chýbať Pišťanek, nemám koho žalovať.
|
|
4% |
Mne budú najviac chýbať ankety.
|
|
6% |
Čo si počnem bez Stropkova?
|
|
14% |
A čo bez sexu?
|
|
3% |
Táto otázka je pod vašu dôstojnosť!
|
|
13% |
|