Občas sa v televízii objaví taká reklama: polodetail, dvojica, romantická večera pri sviečkach, pizza. Potom kamera plynule prejde do veľkého celku a vidíme, že dvojica stoluje na kraji mosta. Alebo v banálnej uličke, v ktorej si premieta ako pozadie romantický taliansky exteriér. A potom sa dozvieme, že mrazená pizza istej značky je taká dobrá, že s ňou môžeme kdekoľvek jesť tak dobre ako v reštaurácii. Talianskej, akej inej.
Pripomenulo mi to časy minulé. Reštaurácie u nás presvedčovali zákazníkov, že u nich sa varí tak dobre, že jedlo je na nerozoznanie od domácej stravy.
Potom som tesne po Novembri nejaký čas pracovala v USA a tam bola reklama presne opačná: ak si kúpite tento výrobok, budete doma jesť tak dobre ako v reštaurácii. Talianskej, zhodou okolností.
Nejakých pätnásť rokov, a už tú reklamu máme aj u nás. Zadávateľ verí, že už sme niekde inde. Že už vieme, že v reštaurácii majú variť profesionáli, a preto to robia lepšie ako bežný domáci amatér. Zmena paradigmy! Ešte nie všade, ale aspoň sa začala.
Ľuba Lacinová viac od autora »
Vaše reakcie [84]
:: Súvisiace reklamné odkazy |
|