Toto je archív Magazínu T-station. Nie je možné pridávať nové komentáre. |
Hm, keby tento clanok bol zvukom, | 18.02.2008 09:28 | kocur | |
nazval by som ho kakofoniou.
BTW, Huxley sa volal Aldous.
. |
| 18.02.2008 10:13 | valentina | |
hej, už som veru o fantastike čítala aj lepší článok :-( |
| 18.02.2008 12:18 | anonym | |
valentinka, nabuduce bude o prvej zene v kozme ;) |
| 18.02.2008 13:58 | valentina | |
Ale to nie je sci-fi, to sú dejiny :) |
conny | 18.02.2008 10:27 | anonym | |
autorka by si mohla aspon ujasnit rozdiel medzi sci-fi a fantazy ako podzanrami vedeckej fantastiky.
rozhodne nesuhlasim ani s postulatom, ze zakladnou ulohou vedeckej fantastiky je davat spatnu vazbu vedcom na zneuzitie ich vyskumu. |
| 18.02.2008 11:20 | azazelo | |
A co je ulohou rozpravky o cervenej karkulke? davat spatnu vazbu vlkom? |
Ulohou rozpravky o Cervenej Karkulke | 18.02.2008 12:02 | kocur | |
je dat detom rozpravku o Cervenej Karkulke.
. |
nie nie nie chlapci, ta rozpravka je ovela poucnejsia nez by sa zdalo | 18.02.2008 13:42 | anonym | |
napriklad vlk napchany kamenmi sa prevali do studne - Gravitacia, Newtonov zakon cervena laka zver mladi sa maju o starych starat vlk je masozravec atd |
conny | 18.02.2008 14:52 | anonym | |
tym si chcel naznacit, ze vedecka fantastika su rozpravky pre dospelych?
rozpravky nie su na zahodenie - ucia deti dolezite veci o zivote. |
skvele | 18.02.2008 16:31 | akacsova | |
Ja som len chcela, ze sa nezhodujem s preddiskutermi a ze povazujem tento text za vyborny a postreh, ze veda ide vpred tak rychlo, ze nema kriticku spatnu vazbu uz ani v umeni, sa mi zda skvely, i ked velmi smutny. |
| 18.02.2008 17:17 | kocur | |
1. Mne sa nepacila hlavne forma clanku 2. S postrehom: `veda ide vpred tak rychlo, ze nema kriticku spatnu vazbu uz ani v umeni` nesuhlasim, ale mozes ma presvedcit; o ktorych zasadnych vedeckych objavoch nenajdes fikciu v literature, filme?
. |
tak napriklad | 18.02.2008 20:24 | saschia | |
o teorii strun som videla iba v sitkome :o) |
To je jedno. | 18.02.2008 23:21 | kocur | |
Kazdy velky objav sa okamzite dostane `do ruk` umelcom (film, literatura) - tak, ako aj v minulosti, ba dokonca (vzhladom na rychlu dobu a dosahom medii) daleko rychlejsie. Neosuchanych nametov je coraz menej a oni veeeelmi radi chnapnu po niecom novom. Myslim, ze je to presne opacne, ako sa tvrdi v clanku.
. |
| 19.02.2008 11:31 | kocur | |
kocur:`o ktorych zasadnych vedeckych objavoch nenajdes fikciu v literature, filme?`
Hm, takze nikto nevie? Ani autorka? Takze kecy...
. |
Napr. internet - | 22.02.2008 11:04 | luba_l | |
- to, ze ak je niekto par dni off-line dokaze vyviest z rovnovahy domace zviera inak zname tym, ako ma vsetko na haku, by si zasluzilo dobry goticky thriller. |
| 22.02.2008 11:05 | luba_l | |
Napr neurovedy urcite nie su dostatocne reflektovane. A geneticke technologie a molekularna biologia sa od cis GATTAC-y tiez o dost posunuli. |
jak to mam vediet? | 20.02.2008 14:28 | akacsova | | Toto je archív Magazínu T-station. Nie je možné pridávať nové komentáre. |
|