Písať reklamné slogany je drina a umenie zároveň, darmo budete škrípať zubami a tvrdiť, že to, čo vidíte v televízii počas reklamných blokov, alebo na inzertných stránkach časopisov, by ste hocikedy zvládli ľavou zadnou a ešte k tomu za polovičné peniaze. Ako ukázalo aj toto kolo našej kreatívnej súťaže, nie sme národ reklamných textárov. Bez urážky, úroveň príspevkov oproti minulým kolám padla o tri triedy nižšie, väčšina pokusov bola veľmi ťažkopádna a nevtipná. Písať v úzkych mantineloch konkrétneho zadania je niečo celkom iné, ako vymýšľať voľné asociácie pri pohľade na obrázky v predchádzajúcich kolách súťaže. A to treba ešte zdôrazniť, že nikomu na krk nedýchal deadline, ani za ním nechodili netrpezliví accounti stresovaní neustálymi klientovými pripomienkami.
Pochopiteľne, pár dobrých príspevkov sa našlo, ale nebolo toho toľko, aby sme museli robiť užšie finále. Nad všetky svojím vtipom, stručnosťou, príbehom a reklamným ťahom na bránku vyčnieval príspevok od užívateľa/užívateľky freego.
Produkt: Omladzujúci krém
Text: „Tak sa mi zdá, že syn mi chce predstaviť svoju novú známosť.“
Gratulujeme a posielame DVD s filmom Americká krása a druhé DVD so starou českou klasikou Konec agenta 4WC.
Opäť pripomíname, že všetky príspevky – aj ten, ktorý vyhral, aj tie, ktoré v tomto kole nevyhrali – budú zaradené do záverečného žrebovania o digitálny fotoaparát.
Tak sa nezabudnite zase vo štvrtok pripraviť, bude tu ďalšia fotografia, ďalšie zadanie a pre vás ďalšia príležitosť prejaviť sa ako nádejný kreatívny talent a prísť k ďalším darom trvalej hodnoty.
Redakcia viac od autora »
Vaše reakcie [11]
:: Súvisiace reklamné odkazy |
|