Toto je archívna verzia magazínu T-Station, ktorého prevádzka bola ukončená 31.7.2008


:: Redakcia | 30.11.2006 viac od autora zobraz všetky

  viac od autora »

Každý môže robiť reklamu

Blank

Ako podotkla šéfredaktorka, úroveň príspevkov v našej súťaži kreatívnych individualistov neustále stúpa. Preto si dovoľujeme podhodiť vám najväčšiu výzvu každého kreatívca. Dnes budete robiť reklamu, teda zatiaľ len reklamný slogan. Aby ste to nemali až také ťažké a zároveň, aby ste nemuseli pľuť horké sliny typické pre tých, čo pracujú v reklamných agentúrach zoči-voči klientom, vy si môžete vybrať produkt, ktorý bude vaša reklama propagovať.

Stále platí, že môžete vyhrať s jedným jediným súťažným príspevok až dvakrát. Najprv malú cenu – knihu, CD či DVD za najlepší autorský príspevok v tomto kole vybraný redakciou a potom na konci veľkú cenu – digitálny fotoaparát v záverečnom zlosovaní všetkých účastníkov. A samozrejme, šanca vyhrať sa zvyšuje priamo úmerne s tým, koľko svojich identít do súťaže zapojíte.

Zadanie ôsmeho kola

Pozorne si pozrite obrázok a predstavte si, že je to základ reklamného posteru. Vyberte si produkt, ktorý by mal tento poster propagovať. Od detskej výživy, cez životné poistenie, až po predaj značkovej kľuky od traktora. Je to len na vás, môžu byť aj produkty, ktoré sa bežne nevyrábajú. Nezabudnite však uviesť, o aký produkt ide, nech sa aj my dozvieme.

Podstatné je, aby ste napísali krátky reklamný slogan, ktorý by mal byť na tom obrázku. Vraví sa tomu headline. Logo alebo iný odkaz na produkt si predstavte umiestnený vľavo dole.

Dĺžka nie je obmedzená, ale je jasné, že stručnosť sa cení.

Názorný príklad:

Produkt: Ultratesniace štuple do uší

Text: Len dokonalé ticho dokáže prekonať generačný rozdiel.

Skôr, ako si zopakujeme pravidlá súťaže, pre menej skúsených návštevníkov nášho portálu zdôrazňujeme, že sa najprv treba zaregistrovať na portáli. Registrácia je bezplatná a mimoriadne jednoduchá. Stačí kliknúť sem a zadať ľubovoľné vymyslené meno, pod ktorým sa chcete prihlasovať, a heslo.

Dôležité tiež je neposielať súťažné príspevky mailom do redakcie, ale pridať ich vpravo dole pod týmto textom kliknutím na tlačidlo Pridaj reakciu.  Zopakujme si pravidlá súťaže:
Súťaž má desať súťažných kôl.Zapojiť sa môže každý, kto sa zaregistruje na našom portáli.

Do súťaže sa môžu zapojiť aj autori píšuci pre portál pod podmienkou, že až do skončenia súťaže verejne nevyzradia svoju identitu.

Zo súťaže sú vylúčení členovia redakcie.

Do každého kola môže prispievateľ pod jedným nickom poslať maximálne dva príspevky.

Osobnostiam s dvomi či viacerými identitami vychádzame v ústrety a nebudeme kontrolovať, či si niekto neregistruje viacej nickov. Dúfame však, že pod každým novým nickom si vymyslíte aj novú identitu a špecifický autorský štýl, ktorý aj následne dodržíte.

Každý týždeň vo štvrtok uverejníme zadanie.

Príspevky môžete vkladať do fóra k súťaži do nasledujúceho pondelka do 9:00 hod.

Vyhodnotenie konkrétneho kola uverejníme vždy v utorok.

V každom kole redaktor, ktorý vypísal úlohu, vyberie víťaza. Ten bude odmenený cenou v podobe knihy, CD, DVD alebo VHS.

Po ukončení posledného kola všetci zúčastnení prispievatelia, ktorých príspevky splnili zadanie a zúčastnili sa aspoň jedného kola, budú zlosovaní a jeden šťastlivec vyhrá digitálny fotoaparát.

Príspevky, ktoré prídu po uzávierke, prekročia stanovený rozsah, nebudú mať registrovaného autora, alebo nebudú mať nadpis, budú diskvalifikované.

Používajte diakritiku.



Redakcia  viac od autora »
Vaše reakcie [67]
:: Súvisiace reklamné odkazy